Program conceput pentru a ușura activitatea managerilor de restaurante, baruri, fast-food-uri, pensiuni, cofetării, etc. și oferă flexibilitate în configurarea și adaptarea oricărui tip de unitate. Simplitatea și tehnologia avansată ce a fost integrată în construirea programului vă pot ajuta să configurați sălile și mesele în forme optime, specifice spațiului afacerii tale, să adăugați sau să editați produse din meniu, precum și să administrați rețete pentru fiecare produs în parte.
O functie avantajoasă a programului o reprezintă posibilitatea de a efectua un inventar rapid și eficient al mărfii, editarea materiilor prime, recepțiile, intrările și ieșirile din sistem.
Iar, în cazul în care doriți o bază de date a clienților în scopul fidelizării, GrandChef este prevăzut cu o multitudine de funcții ce vor facilita îndeplinirea acestui obiectiv. În sezonul reducerilor și nu numai, GrandChef evidențiază produsele sau serviciile cărora li se vor aplica în mod automat ca promoții.
Complexitatea sistemului de administrare și evidență oferit de GrandChef vă minimalizează substanțial eforturile de definire a unor preţuri cu adaos procentual sau valoric. Fiecare operațiune este făcută automat, fără niciun fel de efort din partea ta. Gestionarea separată, pe niveluri de acces, a fiecărui utilizator (barmani, ospătari, șefi de sală), precum și definirea mai multor tipuri de plată (CEC, carte de credit, card bancar) se efectuază mai intuitiv cu GrandChef Restaurant.
Sistemul a fost conceput să comunice direct cu casele de marcat și să ofere rapoarte complexe cu informații ce țin de vânzări, utilizatori, materii prime, stocuri, intrări-ieșiri, produse expirate, stocuri critice sau a oricăror alte date existente în gestiunea afacerii tale.
Modul de administrare al cardurilor magnetice pentru identificare este ușor de utilizat, atât pentru clienții, cât și pentru personalul angajat. Prin acest sistem, GrandChef oferă posibilitatea definirii drepturilor de acces la diferite servicii sau a cardurilor de fidelizare de către clientii. Modulul pune la dispoziție și rapoarte detaliate cu privire la activitatea desfășurată și la utilizarea fiecărui card în parte.
Interfața grafică intuitivă și memorabilă, precum și modulul de vânzare au fost concepute pentru a putea fi utilizate de către orice persoană, fără a implica o pregătire tehnică riguroasă.