Oaspeții sunt mereu un motiv de bucurie. Există spațiu suficient pentru aceștia în hotelul sau pensiunea ta? GrandChef Hotel te ajută să configurezi cu precizie camerele în functie de arhitectura clădirii, manageriază relația cu clienții, firmele și agențiile de turism și îți oferă posibilitatea construirii unei baze de date cu clienți fideli.
Prin acest software pot fi create extrem de ușor diferite tipuri de reduceri și discounturi pentru firme și agenții partenere, precum și gestionarea rapidă, separată pe niveluri de acces pentru fiecare utilizator în parte (manageri și recepționeri) și definirea mai multor tipuri de plată (CEC, carte de credit, card bancar). Fiecare operațiune este făcută automat fără niciun fel de efort din partea ta.
Realizarea rezervărilor și urmărirea progresului acestora sunt obiective ce pot fi îndeplinite mult mai simplu prin sistemul GrandChef Hotel. Acest program permite și contorizarea automată a convorbirilor telefonice efectuate din cameră, precum și înregistrarea consumației din restaurant pe aceeași notă de plată finală.
Modul de administrare a cardurilor magnetice de acces, ușor de utilizat atât pentru clienți, cât și pentru personalul angajat oferă posibilitatea definirii drepturilor de acces, precum și a abonamentelor pe zile sau intervale orare pentru facilitățile hotelului.